Trotsig var namnet..

2010-04-16 @ 22:41:47
... på miniterroristen idag i alla fall! :S För jeeesus vad hon har varit pain in the ass today! :rolleyes: Vägrat lyssna, vägrat göra något av det jag bett henne om, gnällt som få.. She drives me INSANE!!! Ibland..

Idag har jag varit ganska så orkeslös men samtidigt lite rastlös, hur nu det går ihop sig :rolleyes:. Mannen kom hem från jobbet vid 10 med kraftigt illamående. Thank you, come again! Eller inte liksom.. Ska eländet aldrig upphöra hos familjen Tudegård???

Han däckade i alla fall i sängen men kräktes dock inte (tack & lov) & sov till 16 cirkus. Sen var han på banan igen! :thumbup:

Hmm är hungrig (vilket jag alltid nu för tiden dock!) men vet inte vad jag är sugen på riktigt. Orkar jag lyfta ändan ur sängen min egentligen?!? :rolleyes: Njaaa... tveksamt, men jag är ju hungrig!

Oh well.... bara att masa sig ut till köket då & när jag ändå är uppe på benen så kan jag lika gärna lyxa till med att kissa ut lite te (liter)..

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0