Sorgligt men sant!

2010-04-08 @ 23:11:56
Idag fick jag vet att en mycket nära vän till mig, som ligger väldigt varmt om hjärtat, att hans fru nu har avlidit i cancer. ;(
Hon har varit sjuk länge & jag vet att han vårdade henne hemma samt gjort allt han kunde för henne. Hon hann precis fylla 40 innan hennes tid var ute. ;(

Mitt hjärta blöder för min vän... Jag vet hur jobbigt han har haft det den sista tiden. Han om nån förtjänar inte detta! Han är den snällaste, omtänksammaste & ödmjukaste människa jag vet. En god lyssnare & en fantastiskt stöd när man väl behöver det!

Guuud vad jag lider med den stackaren!!!

Det andra sorgliga är ju att det förbannade helvetes jävla piss skit laget LHC åkte ur SM slutspelet!! Och inte mot vilka som helst utan självaste vidrigaste Djurgården! HATAR DJURGÅRDEN!!!!! Totalt utklassade ikväll. De som ÄR ett BÄTTRE lag än DIF & de torskar så det heter duga!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okeej nu ser jag fram emot Hockey VM! Nästa omgång att ha nerverna på utsidan när det är som mest spännande.. Höhö.

NU: Borsta tänderna!
Senare: Finkelura liiite...!

TJIPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0