Full like a kastrull!

2010-04-30 @ 00:08:37
Jomen visst serru imorgon är det ju valborg (eller nu för klockan är 00.01) & då är det allt en & annan som kommer bli full like a kastrull. Men inte familjen Tudegård inte. Vi dricker visst inte längre. Nykterister! Oh yes! But, but vi har det lika roligt ändå.. så det så!

Vad vi ska göra imorgon dock är nog ännu oklart. Får jag som jag vill firar vi den med familjen Fotiadou. Mycket bra, mycket mysigt!
I Love It, oh yes i do!

M har gjort dajmglass till imorgon & jag har jordgubbar, mango, banan & äpple. En fruktsallad alltså. Varmrätt? Hmm... jag kommer på nått inom sinom tid, jag lovar!
Grilla? Eh jo men det går ju säkert att göra, vi får väl grilla under ett paraply. Valborg & midsommarafton då regnar det & är smällkallt, alla gånger! Högoddsare det där :rolleyes:.

Oh well... det löser vi då!

Baka bullar ska jag göra i morgon i alla fall & dammsuga & torka golv därefter. Fasen vad det är smutsigt på golvena. Men det är klart det var ju ett tag sen jag gjorde rent dem ordentligt. Å barnen di små springer ut & in i ett kör... :)

//TuT i Rutan!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0