Ett litet vårröj här hemma!

2010-04-18 @ 23:15:51
Finaste & goaste vännen M låter mig förvara lite kartonger & lite smått & gott i deras garage. Eftersom jag inte har nått förråd så blir det lite trångt här hemma att förvara saker. Men nu så får jag hyra in mig på ett litet hörn i deras garage Jippieeee!!!

Så det blev ett vårröj här hemma, i garderoben & bland banankartonger. M fick en massa kläder till sötaste lilla Daniella. Å så lycklig hon var!! :)

Själv fick jag mera plats att samla på mig ytterligare en massa onödigt krafs.. :rolleyes:

Det har blåst storm sen igår så det har ju inte varit så skönt att vara ute.. :thumbdown:. Men lilla Ellen kom förbi på sena eftermiddagen & ville leka med Lovisa. Så flickorna gick ut på baksidan med dockvagn, barnstol, dockor & till sist spisen & matlagningsgrejjorna. :D

Dom leker så OTROLIGT bra de där 2!!! Jag menar ibland kan det ju vara lite smågnabb liksom, men icke! Det är som om dom 2 var stöpta i samma form med samma tankar osv.. Jätte mysigt att se på dem :).Och det bästa av allt är att hon bor granne med oss! Ellen bor i nästa länga efter oss, alltså bara några meter bort.

Imorgon var det måndag igen som så många andra gånger :rolleyes: Inget särskilt händer, träning står på schemat i vanlig ordning. Måste ju vara fit till beach 2010 (hahahaha) Beachen blir väl baksidan i tallboda som vanligt! I like!

Hoppas på att vädret blir kanon fint imorgon så man kan vara ute hela dagen igen!

Nu: Läggdags!
Senare: Zzzzz...

TJIPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0