Måndag igen...

2009-09-14 @ 09:39:55
Så var det måndag igen då :). Måndagar är bra. Måndagar betyder CSI. I like :).
Så kommer Jenny & Enya hit & ska stanna ett par dagar. Ska ta hand om dem båda nu när hon inte mår så bra. Det är min plikt som storasyster att ta hand om mina syskon. Framför allt när de inte mår bra! Man har ju ett visst ansvar som storasyster ;).

Lovisa var glad i morse, något seg ur sängen som vanligt :rolleyes:, men glad. Hon skulle ha pippiflätor som hon kallar dem. Set cyklade hon på riktigt bra till dagis. Ska hämta henne nu klockan 11... Då blir hon glad att Jenny & Enya är här.


Min lilla prinsessa :)

*skrattar* Enya Benya.

Så hennes mamma gööör! Enya sötis :D

Hihihi lilla "BallaBin" Albin, mosters älskade lilla prins. Med de sötaste dumboöron som finns :love:

Haha Alban! Mosters lilla köttbulle! ;)

Min vackra blomma... min växter blommar för fullt. Älskar denna blomma.

Min stolthet! Min vackra orkidée.. :)

*Nöjd* *Mallig* :rolleyes:

Japp jag har gjort smörgåstårta.. men det var ett tag sen.. Men den blev fin. *nöjd*

Kanske att man skulle äta lite frukost nu? :tired:

Nu: Äta innan jag svälter ihjäl.
Senare: Det som faller mig in. *Impulsiv*

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Johanna

Vadå köttbulla ?? :O.. häxa =)



Hahaha Enya har ju snygging miiin :P haha <3<3<3

2009-09-15 @ 21:43:50

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0