Gräääs!!!

2009-09-01 @ 23:01:14
Jag har krattat en massa gräs idag på landet. :thumbup: Och vädret var underbart, lika så var svärmors kalkongryta med potatis! Mums vad det var göttit! :)

En ganska stillsam dag har det varit, jag tog mig till & med en öl tillsammans med svärfar på eftermiddagen på landet i solen. Gott var det med! :D

Imorgon åker jag till Motala igen :rolleyes: Då var det här med siamesisk tvilling, jag & Jenny *skrattar*
Hur länge har vi varit ifrån varandra den här gången? 1 hel dag! :O ;)

Min tedrickarkompis!! Mycket bra, gillar jag!

Ikväll har jag tagit min kvällsmedicin lite tidigare än vanligt för att se om det är den som gör att jag är så trött på morgonen.. kan vara så. Jag är egentligen en morgon människa men sista tiden har jag varit så seg på morgonen & vissa enstaka dagar värre än vanligt. Och jag är INTE gravid så det skulle kunna vara därför, jag är kärnfrisk & mina värden är i sin ordning. Så jag tippar på att jag tar min medicin för panikångesten samt medicinen för armen för sent på kvällen så den hänger i till morgonen därpå.

Återstår att se nu...

Men nu ska jag krypa ner i sängen & slöglo lite på tvn innan jag ska sova!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0