Förkylningen blir värre..

2009-09-18 @ 10:41:05
Fasen!!! :( Min förkylning blir bara värre & värre. Jag som hade hoppats på att den skulle ge med sig som den brukar. Bara vara nån dag eller 2. Men uppenbarligen inte! :thumbdown:

Den är här för att stanna ett tag...! Okeej, så länge jag slipper feber & halsfluss kan jag nog stå ut med lite förkylning. Men hostan oroar mig liite. :S Det brukar innebära att jag kommer få problem med andningen.

Jaja jag ska inte måla fan på väggen nu.

Idag bär det av till landet, gud vad det ska bli skööönt. Skööönt att komma bort från stan ett par dagar, skööönt att få rensa skallen. Skööönt att bara vara!

Helt enkel ladda batterierna! :)

Vädret ska bli fint hela helgen & det är ett stort plus!

Dags att packa lite & ät frukost!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0