Jag hade glömt hur ont det kunde göra...

2009-10-25 @ 22:31:26
I fredags blev jag ordentligt dålig. Fick magsmärtor som inte var av denna värld, jag trodde de skulle gå över efter par timmar som de brukar göra. Men icke! Efter 5 timmar hade det blivit värre & natten till lördagen var mer än bara hemsk & fruktansvärd. 2 gånger fick jag gå ut & kräkas & jag som knappt kunde stå upp hade problem att ta mig dit. Jag hann dock båda gångerna men jag var så dålig att jag vid ett tillfälle undrade hur jag skulle ta mig från badrumsgolvet till sängen igen. Men jag lyckades i alla fall. Lördagen var bättre men inte bra. Jag orkade inte stå upp eller sitta på en stol under några längre stunder & hade fortfarande ont. Så soffläget var det bästa!

Jag har ju Chrons sjukdom & haft i snart 12 år men den har inte gjort mycket väsen av sig, förräns nu i helgen. Jag hade glömt hur jääääkla ont det kunde göra! Jisses vilka smärtor!!! Men nu är jag bra igen :). Jag har en ganska mild form av sjukdomen & det är jag tacksam för. Tacksam för att jag har sluppit operera bort delar av tarmen som många får göra & en del mera än så.

På lördag bär det av till Stockholm. Wallmans på lördag & en underbar hotellnatt innan det är dags att fara hem igen på söndag.:D

Imorgon är det ny vecka, nya utmaningar & hårdträning som gäller. Har ju inte kunnat träna på ett tag nu. Jag har haft feber varannan dag den här veckan samt att jag blev dålig i helgen. Så det blir först en mjukstart sen jädrar så blir det hårdträning som heter duga ;).

Men nu ska jag pyssla med lite annat...!

Hej hopp!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0