Grinig...

2009-10-27 @ 08:54:53
Jag är väl mer eller mindre återställd efter skovet av Chrons i helgen. Men jag är väldigt försiktig med kaffet också. Ja inte bara kaffet utan flera andra saker med som skulle kunna ställa till det igen. Men eftersom kaffe är en av de saker som ABSOLUT INTE är bra när man har Chrons sjukdom gör att jag är grinig!

Jag får inte min dagliga hööööga dos av koffein som jag är van vid. Nåja jag får väl försöka klara mig..

Cornelia ska vara här hela dagen, hon har lov & hennes päron jobbar till 16 båda 2. Hon ville hellre vara här & leka med Lovisa än & gå på fritids. Inte mig emot, de leker så bra så bra.

Dock så spillde de ut mitt första kaffe vid datorn! Jag fick paaaaanik!!! Va fasen jag har ju just haft den inlämnad till en vän som har fixat den & allt. Men dator har klarat sig, dator lever. Och jag har inte lärt mig nånting alls av detta. Icke! :rolleyes:

Bara att jag är förbaskat trött...
Vila lite sen kanske, på soffan medans barnen leker.

Vädret är skit, inte mycket för dem att göra ut heller. Men vi ska nog hitta på nått! :D

Nu ska jag hälla i mig liite kaffe till sen ska jag klä mig. Tro jag...!

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0