Eh godmorgon då...!

2009-10-11 @ 09:29:03
Japp! Nån sovmorgon blev det inte för mig. Som om jag vore förvånad... Ingen kommentar om det!

Tjejjerna, Lovisa & Evve, leker. Vad de leker vet i sjutton. Prinsessor, prinsar, mamma, pappa, barn... Ingen aning. Med barn vet man aldrig, det svänger rätt rejält emellan varven :rolleyes:.

Lovisa fortsätter att tjata hål i huvudet på mig främst. Därför uppskattar jag kvällarna så mycket då hon har lagt sig & jag får min "egen tid".

Idag blir det plankstek på oxfilé. Gud vad gott det ska bli!!! Det vattnas i munnen redan ;).

Klockan är 9.30 & ungarna har redan lyckats vända upp & ner på halva mitt hem :S. Jesus! Dags att ta tag i det...!

Röjjar dags!!!!!!!!!!

Sen frukost för mig!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0