Äh gå & lägg dig!

2009-10-09 @ 11:21:55
Klockan 7 imorse var jag uppe, trött men uppe. Skulle väcka Lovisa för att hon skulle till dagis. Till svar får jag: Gå & lägg dig! Jag vill SOVA!!! :O

Öhm... jaha... ja jo eh???

Försökte väcka henne men misslyckades rejält! Gav upp & ringde dagis & sa att det inte gick att få liv i miniterroristen. Sen satt jag där, vaken som ett spån & kunde inte somna om. Trött men kunde inte somna om.. Där låg hon i sitt rum med sitt täcke draget över sitt blonda lilla huvud & snarkade.

Amen va... Ååhh!!!!

Jahopp.. då var jag ju oppe i alla fall.... eller nått som skulle likna det. Försökte sätta på kaffe. Ja alltså ni vet, i med vatten, filter.. ah ni fattar. Inte sätta på "sätta på"... Okeej... vad var det jag skulle skriva här nu då?
Äh skitsamma! KAFFE! Var det ja! Fick göra om flera gånger.. funkade inte så bra när man är trött & bara har ett öga vaket..

15 koppar kaffe senare... Vad göra? Lunch? Klä sig?

Åter till verkligheten...!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

tänk om mina barn bara kunde dra täcket över huvet och ha sovmorgon så......... men nej då före 06 ska dom upp

2009-10-12 @ 10:42:23
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0