....Zzzzz.......

2009-11-04 @ 09:22:55
*Snark* Zzzz..... Jesus vad Lovisa gick upp tidigt imorse. Eller ja tidigt & tidigt, vid 6.20 var hon vaken. Jag som trodde jag skulle få sovmorgon idag när hon hade studiedag. Den kan jag ju känna mig blåst på!!! Så nu sitter jag här & gäspar, dricker kaffe, gäspar & äter en dröm.

Jag & Lovisa bakade igår. Vi bakade drömmar.. men det finns en nackdel med dessa kakor & det är att degen är GOD! Så Lovisa åt ju så hon nästan storknade. Jag sa åt henne att man kunde få ont i magen, men som om hon skulle lyssna på det när degen är supergod. rolleyes: Hur som haver så lyckades jag ändå få henne att baka några kakor inte bara äta degen.

Men så fort jag vände ryggen till så tror ni inte att ungen stod & slickade på en av bollarna som hon precis hade rullat :O. Okeej, inte vända ryggen till alltså!

Sen tror jag fasiken att Janne luktade till sig kakorna ända hemifrån sig för han kom lagom som sista plåten åkte in i ugnen. In kom han & busarna Cornelia & Ludde. Så vi fikade & efter det var det bara att ta fram sugoskar.. kakorna har ju en tendens till att smula... ASMYCKET!!!

Men gott var det ju... :rolleyes:

Nu: Dricka mera kaffe
Senare: Försöka äta frukost..

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0