Sjuk flicka...!

2009-11-30 @ 10:20:28
Jag är tacksam & glad att hon har fått vara frisk så länge nu min lilla tös. Det var verkligen evigheter sen hon var sjuk. Men nu är hon sjuk i alla fall. Genomförkyld & feber...

Hela natten har hon legat & nyst så nappen har flugit all världens väg genom rummet. Hon somnade redan vid 18 men vaknade vid 24 & var vaken ett par timmar. Förmodligen var det jobbigt att andas för henne. Hon fick lite nässpray så blev det något bättre. Resten av natten spenderade hon i våran säng. Tungt snarkades & farandes hit & dit med armar & ben :rolleyes:.

Mormor kommer en liten sväng på förmiddagen & hälsar på henne. Vi ska baka några havremums har jag lovat henne. Bara för att hon ska få göra nått idag när hon är sjuk.. Passa på medans hon orkar & febern är något nere. Resten av tiden ligger hon i soffan framför barnkanalen & orkar ingenting min lilla flicka. :(

Jag har en grym träningsvärk idag i bröst & axlar :rolleyes:. Aje!!! Men då vet jag ju att det har tagit på mig . Idag blir nästa pass & denna gång är det benen som ska få sig en omgång! ;) Så imorgon kan jag inte gå... :rolleyes:

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0