Så var det fredag igen..

2009-11-27 @ 10:50:45

Idag blir det till att fixa inför 1:a advent som är nu på söndag. Kanske att jag skulle ta & baka lite lussebullar, fast Lovisa vill nog helst baka pepparkakor. Kanske att vi gör det istället. Vi får se.. Tar dagen som den kommer idag..

Jag kanske skulle ta & göra iordning ibland mina kläder i byrån & i garderoben. Det är behövligt & vädret ute är ju inget att hurra för precis. Om det bara kunde ta & börja snöa nån gång så man slapp detta gråa trista regnväder var eviga dag. :(
Det är nästan så man blir lite deppig! Men blir det inte.. bara nästan ;).

Igår gjorde jag potatis & purkolökssoppa & plättar. Soppan får jag visst äta själv för den gick inte hem hos Flisan. Ändå fick hon bara potatis.. :rolleyes:

Så bakade vi banancupcakes med blå frosting & jordgubbsströssel. Blev kanonfina & super goda!!! Vi skulle egentligen ha haft röd karamellfärg så de skulle bli ljusrosa men affären här hemma hade det inte så de fick blå.  Och det tjuter vi ju inte för!

Nee nu ska jag ta & se om jag kan lösa sladd & kontakt problemet till mina adventsljusstakar...!

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0