Det var den helgen ja..

2009-11-29 @ 20:37:05
ja helgen blev ju inte det minsta som man hade tänkt sig. Inte alls! Fredagen blev jag grundlurad av svåger J som lämnade mig med inte mindre än 5 barn!!! :rolleyes: Sen skulle vi köra deras till deras moster. So far so good.

Lördagen skulle vi ha kusinerna här från 16.30 & till idag. Inte lika smidigt denna dag dock. S startade med ett värsting migränanfall. Inget bet, ingen nässpray, ingen spruta.. hela dagen & kvällen blev han liggandes. Medans jag hade 3 ungar & försöka hålla en låg decibell på. Det var ju minst sagt en utmaning! :S

Ludde vägrade sova här så det blev ju ett mega problem när det var dags för tandborstingen för då fick han total bryt & började stortjuta i högan skyn! Jisses!!! Jag trodde kvällen aldrig skulle ta slut.

Det gjorde den som först klockan 2 på natta eftersom jag hade svårt att somna. Dels så fick jag sova på soffan, det går den är skön, sen så väckte Lovisa allesammans klockan 6.20. Tack så mycket!!!!

Så jag stenslocknade efter lunchen & sov i 1½ timme innan jag blev väckt då Lovisas farmor & farfar kom på besök.

Farfar ska operera benet igen nu på tisdag. Han har sagt hela tiden att det är något som inte är bra, att det inte KÄNNS bra. Så nu efter så lång tid efter olyckan ska han opereras & de ska ta bort skruvarna. De tror att det är de som kroppen stöter bort & därför orsakar värken han har. Återstår att se.. det har nu gått cirka 6månader sen olyckan, man kan ju tycka att han kunde få bli bra nån gång nu.

Jaja..

Idag hade jag riktiga första grymma träningspasset efter ett kortare uppehåll i & med att jag håll på & göra ett träningsschema. Fy faaan vilken träningsvärk jag kommer att ha imorgon!! :) Har börjat dagen till ära att följa träningsdagbok..! Kan bli spännande det här! Hoppas på fin fint resultat också :).

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0