Smärtenheten, 7 barn & 3 vuxna!

2009-05-25 @ 22:51:52
Idag skulle jag till smärtenheten klockan 8.30 för blockad & 9.30 för att få det där TENS som ska vara bra för mig.
Ingreppet gick bra & smärtlindringen kommer & hela 4 veckor efter detta ingrepp :O! Jajamen så är det med det, jag är hoppfull :rolleyes. Om 4 veckor är jag tipp topp :rolleyes:. Eller kanske inte men hoppas kan man ju göra.

Efter smärtenheten tog jag & syrran Jenny en sväng på stan innan vi åkte hem till mig & hämtade Lovisa på dagis. I samma veva får jag veta att det har strult till sig på Pressgrannar & J måste jobba över & F börjar jobba klockan 15. Alltså fick jag ta med mig både Ludvig & Cornelia hem. Eftersom vi tyckte att vi var så några så kom underbara T med sina söta små barn stora A & lille L (min gudson). Kul!!!

Nu var vi 7 barn & 3 vuxna :D! Gissa den decibellen ni! ;P

Men vi hade kul som tusan allihopa, det blev mat, fika, glass med melba sås. Melbasås är mixade jordgubbar, eller några andra bär. Man mixar bären & lite vatten till en slät sås sen har man i florsocker efter smak & tycke. Den kan serveras till en massa olika saker varm som kall. I vårat fall, vaniljglass. :thumbup:

Jag hade i florsocker efter smak... Jenny hade i halva paketet efter smak :rolleyes:. Hon sa att det var så att käkarna låste sig, jag sa efter att hon hade hällt i halva paketet att ja nu ramlar ju bara tänderna ut! *asgarv*

Men det var gott som tusan! Jag fick inte så mycket & det lilla jag fick hjälpte L till att äta upp. Han tyckte det var lika gott som alla andra :).

När alla hade gåt, åkt & gud vet vad, så blev det TYST! Och det var faktiskt skönt må ni tro...!

Lite bilder på spektaklet kommer imorgon, nu vill jag bara sova!

Sov så gott, vakna torrt!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0