Regn, regn & ännu mera regn...!

2009-05-22 @ 09:23:49
Nähäää vad trött jag är på allt detta regnandes :thumbdown:. Okeej att det regnar ibland, det säger jag ingenting om för det behövs ju emellanåt. Men flera dagar i rad :(! Nä nu vill vi ha sol!!!!

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ SOMMAR VAR ÄR DU???? :question:

Okej får ta & leta efter sommaren kanske.. den kanske ligger i garderoben & gömmer sig? ;)

Lovisa börjar bli lite smått haj på datorn nu & det har väl sina för & nackdelar. Fördelarna är ju att hon inte rör det hon inte kan & får. Nackdelarna är att hon snor datorn framför näsan på mig & klickar bort det JAG hade uppe eller höll på med. :rolleyes:
Innan så har hon ju bara sabbat för hon har inte vetat vad man ska göra på datorn riktigt, men sen hon fick lära sig att lägga pussel, måla & spela memory bland annat på Astrid Lindgrens värld på nätet så har hon lärt sig var man klickar bort fönster osv...

Jag begränsar självklart hennes tid vid datorn så att det inte blir för mycket av det goda. Men hon älskar att spela Kalle Kunskap & Astrid Lindgrens värld. www.alv.se

Men nu ska jag klä mig, bädda sängarna & packa lite..

Tjolahopp!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0