Snart dags för hård träning igen!

2009-03-12 @ 10:35:37
Jag har inte tränat sen jag var & fick blockaden i måndags, jag inte riktigt vågat. Dels har jag haft ont & sen så ville jag vänta lite med träningen efter att blockaden var satt.

Men på söndag har jag bestämt mig för att dra igång igen :)!!!
Då blir det hårdträning som gäller!
Så beach 2009 here I come ;)!
Hahaha eller hur...!

Idag ska Lovisa äntligen få sin efterlängtade cykel! Vi ska hämta den efter att vi har hämtat henne på dagis. Bäst att ta med kameran också, ett riktigt kodakmoment :rolleyes:

Jag är riktigt förvånad över att hon faktiskt inte har ramlat ur sängenn en enda gång i natt. Jag trodde det med tanke på hur hon far omkring i sömnen. Så jag la en madrass nedanför sängen utifall att hon skulle ramla ner. Men icke, hon har sovit gott i sängen & inte ramlat ur en enda gång. Däremot kröp hon omkring i sömnen i sängen sent i går kväll... :)

Madrassen får vara kvar ett tag till... utifall att...

Sitter & äter filmjölk & müssli & fryser ihjäl för att den är så kall.. jag blir frusen av att äta frukost :S.
Mysko... jag vill ju knappast ha varm fil... Ugh!!!

Jag känner mig lite trött också... undrar om jag ska ha en sån där konstig dag då jag har feber halv dagen som jag då sover bort. Sen ingen feber alls på kvällen & super pigg...! Dom sista gångerna jag har haft feber har det varit så konstigt. Först har jag haft feber & däckat fullständigt, sen ett par timmar senare så är febern som bortblåst, som om den aldrig hade varit där... skumt!

Ska ta & tempa mig i örat, ta en filt & lägga mig en stund på soffan & bara ta det lugnt för omväxlings skull... Kanske till & med läsa lite...


Tecken på feberyra är väl ändå när man häller upp kaffet i termosen... That's it! Inget lock :O... Så jag glömde kanske skruva på locket nånstans mellan 38-39 graders feber ;). *skrattar*

Nä nu ska jag tempa mig som sagt...

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Cissi

fin blogg :)

2009-03-12 @ 19:49:16
URL: http://celias.blogg.se/
Postat av: Filip

Ja, riktigt fin blogg :D

2009-03-12 @ 19:52:48
URL: http://filipg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan ! kolla gärna in min blogg :D

bevakar dig, så kanske du kan bevaka mig (A) :D

2009-03-12 @ 22:08:29
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0