Bebis på g?

2009-03-04 @ 22:53:38
Idag när jag pratade med lillasyster Jenny så hade hon regelbundna värkar :O. Var 5:e minut exakt kom de & jag hörde på henne att de gjorde ont som satan :thumbup:
Allt tydde på att det var på G nu.. men ett par timmar senare så hade det lugnat ner sig rejält. Men mamma & jag trodde bara att det var tillfälligt. Men jag har inte pratat med någon av dem mera ikväll så jag vet inte vad som har hänt eller händer.. Jag kan bara hoppas på att hon är på G nu. Annars kommer hon bli så ledsen...! *Hoppas, hoppas*

Idag åkte Jojjo hem & Evve till Jessica... Tillbaka vid 19 tiden kom en mycket lättad & glad lillasyster!!!  Hon & R hade pratat ut & kommit fram till att de vill fortsätta tillsammans! Yeey! Hurra för dom!!! :D

**********************************************************************************************************************************

Idag upptäckte jag något jag blev väldigt glad över & även stolt! Jag har ökat i muskelmassa!!! Det har jag alltid haft så svårt för ända sen mina ätstörningar när det var som värst i min ungdom. Men idag så såg jag på mina överarmar att jag hade ökat!!! :D Jag blev såååå glaaaad! Äntligen ser jag resultat av min träning, detta ger mig en extra kick! Nice!!! Me like!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En annan sak jag har klarat av är att jag har inte ätit min behovsmedicin för min panikångest på ganska länge nu. :O
Och ändå så har jag panikattacker dagligen... gärna kvällstid precis när jag ska sova :(. Men jag har klarat mig bra utan det är det som är så fantastiskt! Jag är riktigt förvånad över detta själv...! Igår beställde jag ny behovsmedicin men jag har inte bestämt mig ännu för om jag ska ta den eller ej... nu när jag har klarat mig så här långt. Fast jag har en ordentlig panikattack nu känner jag. Så intensiv att magen min åker hiss rejält... usch vad jag avskyr dessa attacker!!! :S

En av mina högsta önskningar är att jag ska bli fri från panikångesten!!!

KBT imorgon... skönt det behöver jag... det var ett tag sen sist. Jag har ju varit sjuk så det har blivit framskjutet flera gånger nu. Men imorgon så är jag där!! :)

Nähepp om jag skulle försöka sova innan klockan slår 1 ikväll... *skrattar* Det där trodde jag inte ens själv på!
Nåja försöka duger i alla fall...

Imorgon kan jag inte försova mig som jag gjorde idag....

Nu: Försöka sova
Senare: ZZZZzzzzzz....

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

men oj så fint du har fått det härinne ;) vad har du gjort darling :rolleyes:

2009-03-05 @ 09:29:55
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0