Vätskebrist!

2009-06-30 @ 23:20:46
Idag fick jag vätskebrist. En farlig sådan också.. :S Mådde så dåligt på eftermiddagen så jag klarade inte av att vara uppe. Men efter lite vila & en massa vätska var jag som ny igen :). Med tanke på förra året då jag tuppade av i värmen & hade en allvarlig vätskebrist borde jag lärt mig en läxa & veta bättre.

Uppenbarligen inte.. :rolleyes: Men denna gång behövde jag inte åka till sjukhus & ligga på traumarummet med dropp & hela paketet. Jag drack självmant! ;)

Imorgon ska Flisan till dagis & hennes mamma ska pressa i solen! Eller hur!!! Som om jag skulle kunna ligga & sola mig en hel dag. Det är ju knappast troligt. Jag får myror i baken :).

Idag har vi varit hundvakt åt Chippen (ras är stoppa-i-handväskan-hund) & han ska stanna till imorgon. Han är kär i mig! i miiiiiig!!!! Inte i S som alla andra hundar blir utan i moi! (mycket mallig)

Fan vad mygg jag har inne... det biter mig som satan! Jag blir lite orolig för hur Lovisa ska reagera på myggbett med tanke på hur hon såg ut efter jordlopps betten midsommar. :S

Jag får helt enkelt gå på myggdödar jakt så här sent!

Nu: Döda myggor!
Senare: Sova kanske?
Mycket senare: Definitivt sova!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Okana - lyckligaste blivande mamma

Sv: tackar, tackar :)

har lagt till dig med :)

kramar

2009-06-30 @ 23:51:32
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: mammatezzan

mysigt med mygg inne hörrö du ;)

2009-07-01 @ 10:32:39
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0