Nu är det fina vädret slut...

2009-06-02 @ 10:02:03
Idag tog det fina vädret slut... :(. Men det har varit så varmt så lite regn kan behövas! Jag har ju inte vattnat min gräsmatta eller mina blommor... så REGNA NU!!!

Jag tränade igår för första gången efter besöket på smärtenehten, jag har ju inte kunnat det så igår blev första dan & test om det skulle gå bra. Det gjorde det & idag har jag tendens till träningsvärk:) Men det kan jag leva med!

Igår förmiddag var UPS här & hämtade min älskade dator... :S Gud vad jag saknar min dator!!! Men lillebror är snäll han lånade ut sin... :thumbup:. Ingen värsting som min ;) men den funkar bra ändå & för det är jag tacksam för! Tack söta lillebror!!!! :love:

En nära anhörig är mycket dålig & ligger på sjukhus & har legat en vecka nu (tror jag), det ser inte så ljust ut alls... han ligger mig varmt om hjärtat & att han skulle kunna tänkas gå bort verkar otänkbart! Han har funnits i hela mitt liv, ska han inte finnas där längre? Jag vet att det är omöjligt & att han är mycket gammal men ändå! Han har varit en så stor del i mitt liv & min familjs liv att utan honom skulle livet kännas tomt. Tomt i hjärtat...;(

Men som sagt det ser inte så ljust ut... Bara det går fort & han slipper lida!

Vad ska man göra en dag som denna?
Förslag någon?

Klä sig är ju en början...

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Johanna

Säger det samma.. lär bli tomt :/..

Om du ska läsa min blogg måste du be om lösen.... om du icke redan har de :P.

Gav min adress :P:P

Ajj lööv ju!!

2009-06-02 @ 12:32:30
URL: http://sugarstar.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0