Jag veeeet!

2009-06-16 @ 23:52:52
Jag vet.. inte ett enda blogginlägg på en vecka. Men jag har ju haft datastrul & så har det varit minst sagt full fart. :D

Snart är det midsommar & då bär det av till stugan. Det ska bli så skönt att bara få koppla av en dag eller 2 från precis allt! :thumbup:
Jag behöver lite distans till vissa saker... jobbiga saker! :(

Hursom haver så ska det bli skönt att åka till stugan! :)

Jag har fått mängder av kläder av lillasyster så nu har jag beslutsångest varje gång jag ska klä mig :S. Vill ha allt!!!
Och på tal om lillasyster så har jag haft flera mysiga stunder med min systerdotter Enya & systersonen Enkido. :love:
Mina små älsklingar!

Som vanligt så har tiden runnit väg alldeles för snabbt & klockan är nu skit mycket & jag borde sova som en gris nu! :P
Eller hur!!!

Men jag ska allt göra ett försök, för jag behöver verkligen sömnen!

Puss & kram vi ses på stan ;)!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

det var ju inte igår ;)

2009-06-17 @ 08:30:39
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0