Trasig tvättmaskin, ny tvättmaskin!

2009-02-23 @ 23:05:14
Våran tvättmaskin är totalpaj... den går inte att laga. MEN!!! Vi får en NY från Akelius. :D YEEEEY!!! Me happy happy!!!
I love it! :love:
Nu hoppas jag bara på att det inte tar så lång tid innan den kommer. Men med tanke på hur lång tid det tog innan de kom för att kolla & eventuellt laga våran nuvarande tvättmaskin så har jag inga förhoppningar om att den kommer inom en månad i alla fall. Men jag får ju en NYYYYY tvättmaskin!

Dagens läxa idag är: HANDLA INTE NÄR DU ÄR VRÅLHUNGRIG!!! :bigeyes:

Jag ville handla upp allt i affären när vi var & handlade.. ALLT:rolleyes:
Jag var så hungrig & jag mitt pucko åker & handlar INNAN jag har stoppat nått i magen! Not så smart I'll tell ya!

Det blev bland annant nyponsoppa & mandelbeskvier, det gillade Lovisa duktigt för hon drog i sig hela sin skål & sen halva min. :bigeyes: Så hon bad inte ens om att få välling när hon gick & la sig... :) Mamma är imponerad av detta! Dags att sluta kanske med välling?

Vällingen eller nappen först:question:
Svårt... Hon älskar båda... :S

Jag ska få en nyyyyy tvättmaskin, har jag sagt det... :rolleyes:

Och så var klockan 23 igen & jag sitter klarvaken i sängen... bravo! Har ju varit extra smart idag också & dricka kaffe klockan 20-21... Snillet!

Jag har sååå ont i halsen  jag känner förkylningen komma sakta men säkert. Det var länge sen jag var sjuk nu... Idag har jag antagligen haft feber för jag har varit extremt trött & matt i kroppen. Men våran febertermometer har fått fnatt sen den åkte i golvet då Lovisa välte tv & byrån över sig...
Ska kolla om den går att fixa... den visar nån symbol jag inte förstår mig på & inte hittar jag instruktionsboken heller. Alla andra jäkla instruktionsböcker hittar jag samlade på ett & samma ställe men INTE den... :( Vart är den???

Nu ska jag ta mig en vicks blue & suga på... sen försöka sova lite... hoppas jag känner mig bättre imorgon. Jag ska döda min analkande förkylning genom att C-vitamin bomba den!!! Kiwi, multivitamin brustablett & apelsiner! Dööööö....!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

vad e det för symbol på termometern, jag vet var min bok e och vi har ju typ samma :)

2009-02-26 @ 16:08:06
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0