People are strange...

2009-02-24 @ 23:00:00
People are strange... :S I don't get it, I tell yaa!!!

Jag förstår mig verkligen inte på människor... & man brukar ju säga också att än är inte den siste idioten född. ;)

Varför måste allt vara så komplicerat? Varför måste mitt liv vara så komplicerat för?Varför kan jag inte få det jag vill ha nån endaste gång? :question:

Många frågor som söker sina svar... & en del av svaren sitter jag på... :S

Men inget är svart eller vitt, helt okomplicerat & enkelt... Ändå sägs det ju också att livet är okomplicerat det är människan som komplicerar allting... eller hur det nu var... men hur som... komplicerat var det i alla fall...

Varför kan inte jag få mina drömmar uppfyllda när så många andra får det? Varför ska jag alltid drabbas av all skit för? Livet är inte rättvist!!! Men vem fan sa att det var det då??? Den skulle jag bra gärna vilja prata med i så fall, kanske slå lite också... :rolleyes:

Nej om jag skulle ta & försöka sova lite... så jag blir frisk fort! Jag har då fasiken inte tänkt vara sjuk länge... det har jag inte tid med.. Nu ska jag börja leva mitt liv som sig så bör levas.  Watch out! The bitch is back again... :rolleyes:

Att-göra-imorgon-jätte-viktigt-listan!
1. Ringa Dr Adolfsson
2. Ringa de försäkringsbolag som är inblandat
3. Ringa xxx & kolla upp hur det ser ut för min framtid...
4. Pressa xxx liiiite
5. Skaffa mig ett liv.

På-sikt-jag-har-tänkt-att-göra-listan.
1. Läsa boken mindfullness
2. Utöva mindfullness varje dag
3. Körkortet...(bara jag blir av med alla mediciner & operationer är klara såå...)
4. Leva livet
5 Innan punkt 4 skaffa mig ett liv också...

Men nu: Krypa ner i sängen bums!
Senare: Sleeeeeeep!!!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

god morgon darling, hoppas du mår bättre idag. I dag flyttar vi. Hoppas du kan komma förbi på torsdag elr fredag och designa lite ;)

puss o kram mitt hjärta, krya på dig nu

2009-02-25 @ 09:26:51
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0