Ny vecka, tvättmaskinen ska äntligen bli lagad, ont i halsen...

2009-02-23 @ 08:56:08
Ugh!!! Vaknade & hade såååå ont i halsen :S.. Jag undrar om jag ska åka på halsfluss :question: Måste handla halstabletter eller bafucin idag på apoteket. AAAAAj vad ont det gör!!! Skit också...

Idag kommer dom ÄNTLIGEN & lagar våran tvättmaskin! :D Den har stått & varit trasig i snart 2 år så det är fasen i mig på tiden att de fixar den nu också.

Nu kan jag börja tvätta lite inne igen!!!! :love:

Om den hinner bli lagad & klar idag ska jag bädda rent i sängen...

             
°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°Ω°

En ny vecka...! Vad innehåller denna vecka för otrevligheter då??? Hittills har jag ju inte haft det minsta lilla flyt så därför undrar jag vad det är för otrevligheter denna vecka har att bjuda på.
Tänka positivit :bigeyes:?!? WHY :question:
Hjälper det att tänka positivt? Jag är ytterst skeptisk till det måste jag säga & jag är ju inte den negativa människan precis... men nu är jag villig att göra ett undantag. Jag har ingen tur, inget medflyt alls... bara motgångar & elände känns det som ;(. AAAAAHHHHHHHH!!! Jag kanske skulle ta & tänka positivt i alla fall :rolleyes:.

Nu måste jag klä mig innan de kommer & ska fixa tvättmaskinen :)

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

lilla gumman. vi får hoppas att du får mera flyt på G snart. jag finns alltid här för dig iaf att ta emot all din galla ;)



Jag lyssnar alltid när du behöver....



Lööve yoo always :love:

2009-02-23 @ 15:40:32
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0