FUCK OFF!!!

2009-02-18 @ 22:13:50
Jag tar tillbaka det där om att det är ny dag, med nya tag & att idag är bättre än igår!!!

F-kassan ringde idag... det säger väl allt?!? :thumbdown:
Som det ser ut nu så kan jag snart stå arbetslös utan sjukpenning, inkomst & jobb, med en skada som inte är färdigbehandlad på långa vägar. Underbart!!! Märk väl min ironi i ordet underbart... :mad:

min handläggare på F-kassan tar alla priser för årets största idiot, årets inkompetenta idiot, bara idiot & flera andra ord som jag inte tänker skriva här så ni kan ju bara föreställa er vad det skulle kunna vara för ord...

Ytterligare en gång till så visade det sig att min handläggare inte har nån som helst koll på nått när det gäller mitt ärende, än mindre kompetens för det arbete han har. Som en bonus på detta så sköter han sig inte det minsta proffesionellt heller.

En del av samtalet, J står för JAG, H står för HANDLÄGGAREN.

H: Blablabla som sa på det där mötet vi var på som jag inte egentligen hade direktiv för att gå på. Eftersom det inte var ett avstämningsmöte.
J: Nähä vad var det då för möte om det inte var ett avstämningsmöte som det sa att det var?
H: Jag har ju vissa riktlinjer & direktiv för hur jag ska jobba & vad jag får göra... blablabla
J: Men du svarde inte på min fråga! Vad var det för möte om det nu inte var ett avstämningsmöte?
H: Ett avstämningsmöte har andra direktiv.... (idioten tycks gilla ordet direktiv)
J:Mhm....
H: Hur ser du på saken, vad tycker du...?
J: Jag tycker att det är rent sagt ut för jävligt!!! Ni har misskött min situation från första början, ni har tappat kontrollen & har ingen som helst koll på saker & ting. Det är JAG som har ringt & informerat ER om läget. Det är JAG som har kommit med förslag & ideér som ni sedan har nobbat. Ni har inte gjort annat än motarbetat mig från första stund. Jag kunde ha varit MER än halvvägs med mina studier nu med goda utsikter för jobb efteråt, men åter igen så sabbar ni det!! Och nu ska ni mer eller mindre friskförklara mig, tvinga mig att ställa mig till arbetsmarknadens förfogande med en skada som inte är bra & som inte är färdigbehandlad heller på långa vägar. Bra jobbat!!! Vad fan tror du att jag tycker???

Slut på samtal

Samtalet fortsatten efter denna del, men det var bara en del av hela samtalet. Märk väl att han 1. Undvek att svar på min fråga gällande avstämningsmötet eller vad det nu skulle vara för sorts möte. 2. Han visste inte riktigt vad det var för möte & han hade inget svar på den. Han bytte samtalsämne!!!

Går man på ett mötet vet man väl för guds skull VEM som har sammankallat till mötet & VAD för sorts möte det är. Eller :question:
Dessutom borde man väl också veta VAD mötet ska handla om & dessutom LÄSA på INNAN mötet så man vet vad man har att göra med & vad det handlar om?!

Inget av detta hade han gjort!!!

Det är fan i mig inte klokt! Så här får det väl ändå inte gå till?!?

Jag har varit totalt knäckt idag, tjutit ut ögonen på mig så in till den mildra grad att jag nu omöjligt kan ha några tårar kvar på flera månader framöver. ;(

Sent på eftermiddagen vände det & jag blev mer än lovligt förbannad & galen! I och med det så tok städade jag :rolleyes:

Imorgon kommer jag att ta omedelbar kontakt med Dr Lars Adolfsson, min ortopedläkare &  behandlande läkare, för att informera honom om vad de har sagt, tänker göra & vad deras företagsläkare har sagt utifrån ett jävla papper...!
Känner jag honom tillräckligt väl så kommer han bli vansinnig!!! :mad:

Sen kommer jag dra in advokat, kräva att få en ny handläggare & om jag måste gå så långt kommer jag gå ut i varenda tidning om det här samt dra detta till domstol!

Ohhh jaaa jag är fullt kapabel till allt detta & jag har de bästa kontakterna för att kunna gå så här långt. Allt från kända högt uppsatta advokter till folk på olika tidningar samt tv...
Så... de har jävlats med helt FEL PERSON!!!

Jag har aldrig utnyttjat mitt efternamn för att nå dit jag vill... men den här gången kommer jag göra det fullt ut! Jag kommer att utnyttja mitt namn & använda mig av kontaker jag aldrig annars har tagit till, NÅNSIN!
Men är det krig de vill ha... så ska de få det med!!! Jävlas inte med en TUDEGÅRDARE!!!


Nu till nått riktigt roligt! :)
Jojjo med familj kanske flyttar till tallboda!!! :thumbup: & då blir bara rakt över gården, mitt emot oss!!! Yeeey! Hoppas bara nu att de får lägenheten också. Annars kommer de bli så besvikna :(. Så här håller vi tummarna & tårna & andra kroppsdelar för att de ska få lägenheten... *hoppas, hoppas*

Nu får vi även hålla tummarna på att Jenny är på g med bebben också... :D! Vill att det ska gå så bra som bara det är möjligt till, att hon får en bra förlossning i jämnförelse mot den första...

Imorgon har jag en spelning på sturefors servicehus kl 14 & efter det ska jag ner till BilByter & hjälpa till med diverse saker, vad det nu kan vara... meka bil kanske :rolleyes:?

Spännande!!! :D

Men nu ska jag snart inta sovläge! Har varit uppe med tuppen idag... börjar bli lite trött nu... :tired:

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0