Falska människor, konstiga människor & Paaaartyyyy!

2009-02-20 @ 08:56:57
Jag säger bara Hellre 1 SANN vän än 10 FALSKA!!! :mad:

Jag är så jävla trött på folk som slickar en i röven, är äckligt trevliga & låtsas förstående för att sedan hugga en i ryggen så fort man vänder sig om. :thumbdown: Åh jaa det finns sådana människor i min närhet men jag tänker inte hänga ut dem med namn, även om det är jävligt frestande...

' Vad roooliggt att se dig!!! Hur går det för dig nu för tiden? Jaha... men vad tråkigt... vad jobbigt för dig...bla bla bla...' Sen kommer det.... *HUGG, HUGG* i ryggen på en... Era falska jävlar dra åt helvete! Vad ska jag med er till :question:
Jag behöver er knappast...!

Men... håll dina vänner nära dig, men håll dina fiender ännu närmre...! Så sant så sant!

Allt har sin tid.... var så säker.... Hämndlysten??? Liiite kanske.... :rolleyes:
Vem skulle inte vara det i min situation:question:
Vem skulle vilja leva mitt liv:question:

Precis...!

Men jag ska inte klaga, det finns de som har det mycket värre.. Jag har det trots allt jävla elände ganska bra ändå. Tro det eller ej. Jag har en mamma som älskar mig, syskon som älskar & ser upp till mig, vänner som älskar mig för den jag är, en underbar solstråle till dotter som älskar mig osv...

Men visa människor är sååå konstiga!!! Förstår mig verkligen inte på dem hur mycket jag än försöker... Ska sluta försöka mig på att förstå dessa....

*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*

Idag åker jag till MAMMA!!! Heeeela helgen!!! Yeey! Lovisa hade lite feber i morse så hon fick vara hemma från dagis. Nu har hon ingen feber... *suck* Hon hade säkert kunnat gå till dagis för hon var så pigg & febern var inte hög, men hon hade ändå antagligen inte orkat med tempot på dagis. Eller så hade hon kanske fått vara hemma hela nästa vecka istället bara för att hon gick till dagis med liiite feber. Nä så hon fick vara hemma. Lika bra det, fan vad kallt det är ute.... :(

Ikväll är det paaaaartyyyyy! Jag, T & mammsen, kanske flera men jag vet inte vilka.... Men kul ska det bli!!!!
YEEEEY!!!! Ska packa lite under dagen så vi kan åka så snart som möjligt... längtar till mammsen :D
Vara bakis hos mamma, ;)

Lovisa är omöjlig just nu... hon ska ha både det ena & det andra, hittar på alla möjliga konstiga saker, envisas med allt möjligt.. *blir tokig*

Nu ska vi packa lite jag & Lovisa... se hur det går... hon ska packa ner hela hemmet...

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0