Mega tvätten & första dagen på dagis!

2009-08-04 @ 09:36:45
Men så där ja, så försov vi oss första dagen då Lovisa skulle till dagis! :rolleyes: Det är bara att gratulera familjen Tudegård till första pris i katastrofal förvirrad familj!

Lovisa skulle vara på dagis klockan 8, men vi vaknade klockan 8 istället! Mycket bra! Mamma TudisRudis var luuugn & fin, stressade inte alls, var inte ett dugg förvirrad eller irrade omkring i lägenheten efter absolut ingenting! Nej då!

Jag ljuger så bra :)! Ringde dagis & svammlade lite också, ännu bättre! Fröken A skrattade gott! Hon fattade direkt att jag var heeelt borta, men att jag skulle komma snart... Bravo!

Vi kom till dagis i alla fall om än lite senare än tänkt, men vi kom DIT!!! *Nöjd*

Jag hoppas jag kommer ihåg att hämta henne klockan 11 på dagis... inte glömma det! :rolleyes: Fast jag behöver nog inte oroa mig för det, dagis ringer & påminner mig i så fall ;).

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Jag har världens mega tvätt att ta hand om! :O Stryka tills fan hämtar hem mig vill jag lova! Lovely! I'm so happy! :rolleyes:

Men om jag skulle ta & ta tag i det istället för att sitta här & beklaga mig... så får det bli! Nu så... nu är jag på gång.. snart.. vänta bara... Nuuuuuu!!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0