Mina innersta tankar & galna cravings!

2009-04-16 @ 11:42:32

Optimisten har lika ofta fel som pessimisten,
men han har mycket roligare!!

***********************************************************************************

Döden är inte den största förlusten i livet!
Den största förlusten är det som dör inom oss medan vi lever!

***********************************************************************************

När jag mår dåligt skriver jag mycket.. jag har ibland svårt att prata om det tunga & svåra jag bär inom mig just nu. Så här kommer mina allra innersta tankar som jag har skrivit min lilla bok som jag kallar "ur mitt perspektiv"

Dina lögner kan inte bli värre än dom är.
Dina svek kan inte bli större än vad dom är.
Dina ord kan inte såra mer än de redan har gjort.
Ingenting du säger eller gör betyder längre nånting.
Ingenting du säger eller gör tror jag på.
Ingenting du säger eller gör kan förlåta vad du gjort.
DU är INGENTING!

Du ljög, du lovade, du svek & sårade.
Du gav mig falska förhoppningar,
du gav mig förtvivlan.
Du bad mig tro,
men du gav mig oro.
Du sa en sak,
men gjort något helt annat.
Du bad mig älska,
men fick mig att hata.
Du bad mig förlåta,
men du fick mig att gråta.
Du bad mig förstå,
men för mig blev du en gåta.
Du bad mig torka bort tåren,
men det är du som har satt de djupa såren.
Tiden läker alla sår, men ärren BESTÅR!

En gång fanns här en lek,
men mina vänner svek
Och där hemma fanns inget stöd.
Ja jag grät varje natt
tills jag bestämde mig att
leta mitt eget leverbröd.
Fast på darrande hand
söker jag en strand
så det finns något mer jag vill ha.
Men jag undrar, ja jag undrar
är det så här mitt liv ska va?

Ja jag undrar mår jag verkligen bra,
eller finns det en väg tillbaks?
Ja ni undrar vad jag tänker inom mig
Ja jag undrar är det så här mitt liv ska va?

*~*~*~*~* ~* ~*~*~*~*~*~* ~* ~*~*~*~*~*~* ~* ~*~*~*~*~*~* ~* ~*~*~*~*~*~* ~* ~*~*

Nu till något som är betydligt roligare än min kaotiska & deppiga tillvaro... nämligen..
mina CRAAAAAAAAAAVINGS!!!!!!!!!!

Så T du får skylla dig själv... jag har nu cravings på 'terror på elmstreet' filmerna du har! Ge mig!!!
Jag har cravings på mycket mera än så som till exempel... hmm... ehm... öhh... jag vet inte! Va faaan! Det blev blankt i skallen :rolleyes: ingen sensation dock moahahaha!

Nu: Tvätta
Senare: projekt: kasta julgran
Mycket senare: operation: stor röj på kontoret!

T....CRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGS!!!! Tillfredsställ mig kvinna ;P

//L 


Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

jag kan bränna egna åt dig om du vill, för jag vill gärna se dom tillsammans med ngn. Klarar inte annars



Men jobbar inte din gubbe natt snart så vi kunde ha lite filmkväll??

2009-04-16 @ 11:56:34
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0