Sola, bada ute & grilla, Britney Spears har rakat sin frilla..!

2009-04-24 @ 09:29:09
Landet ingenstans :rolleyes: Dit ska jag åka om några timmar  :thumbup: Ohh jaaa jag längtar ihjäl mig tills dess!!!! Tittar ut & ser solen lysa stark på en molnfri klarblå himmel. Jag blir glad!

Kalle Kunskap har slagit klorna i min flicka :O! Jag vet inte om det var så himla smart att lära henne datorn.. :S Förvisso är det ett lek & LÄR spel men ändå. Hon är heltinsnöad på Kalle Kunskap nu. Imorse väckte hon mig & sa: mamma får jag spela? :rolleyes: Ögonen hennes tindrade & hela hennes ansikte upptogs att den underbaraste leende. Kunde jag säga nej? Haha nepp det kunde jag inte!

Så hon fick spela en liten stund. Men det blev lite liv i luckan när jag sa att hon INTE fick sitta är hela dagen!
Men det lugnade ner sig i alla fall...

Fröken T har lärt mig ytterligare dumheter så nu är JAG totalt insnöad på dessa dumheter! :rolleyes: Hon har inget bra inflytande på mig den kvinnan :rolleyes:.
Moahahaha...! Men jag gillar hennes dumheter :thumbup:! Keep up the good work sexy mama ;)!!!

Aj lööövar dig men det ju knåw darrrrling!!! :P

Nu ska jag packa inför helgen... sen sitta ute på altan med kaffe & bok!!

Livet är bra härligt ibland! ;P

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

vadå dumheter??

det är väl kul att göra lite saker ibland som man inte får ;P

2009-04-25 @ 11:33:37
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0