Smärtenheten...

2009-04-20 @ 18:59:05
Aj, aj, aj!!! Det gjorde oooont!!!

Först lokalbedöva området kring den nerv som skulle bedövas efter det.. Det sved som satan & gjorde ont när de sprutade in medlet. Efter det så stack dom in nån konstig sak i armen & började leta sig fram till nerven. Inte heller det var någon behaglig upplevelse. Dock inte sådan smärta att man bara vill skrika rakt ut & inte klarar av att fortsätta. Men det kändes kan jag säga!

När de väl hittat nerven skickade dom ström i armen för att verkligen veta vart de skulle bedöva någonstans. Rätt festligt faktiskt, mina fingrar började leva sitt eget liv när de gjorde så. :) Så bedövades nerven som planerat & det kändes underbart bra!!! Jag var sååå glad & positiv, nästan lite lyrisk över det hela :rolleyes:.

Men nu så här några timmar senare så är jag inte lika positiv till det längre. Jag har ont som satan! ;( Men, MEN kanske att det ska vara så idag, de har ju i vilket fall som helst varit på & pillat på nerven så den är nog skitförbannad!! Hoppas att det är så!!! Hoppas, hoppas!!

Just nu orkar jag inget! Luften har gått ur mig idag :(. Ska försöka ladda batterierna till i morgon! Ny dag, nya krafter! :thumbup:

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0