Min tvättmaskin!!!!!!!!

2009-04-28 @ 21:38:28
Imorgon kommer min älskade & mycket efterlängtade tvättmaskin! Yeey!! *superlycklig*
Jag är nog småbarnförälder personifierad för jag är verkligen överlycklig & älskar redan min nya tvättmaskin! *skrattar* :thumbup:

Men de kommer tidigt! Eller tjaa tidigt & tidigt, de kommer innan 7.30 & famijen Tudegård är sällan uppe före det. Men imorgon blir det till att hoppa ur sängen redan 6.45! JAG ÄLSKAR MIN TVÄTTMASKIN! Så nu har jag sagt det :rolleyes:

Imorgon har jag lovat Lovisa att vi ska göra negerbollar, ehm jag menar CHOKLADBOLLAR. Det var evigheter sen jag gjorde sånna. Jag kan inte minnas när jag gjorde dem, men det är åtminstonde minst 10 år sen sist. Ska bli kul & gott.

Men nu är det slut på sötsaker, kakor & pajer av diverse slag då jag har påbörjat en stenhård träning igen. Vilken kick jag fick efter dagens pass!!! :thumbup: Imorgon väntar nästa pass! :) Can't wait...!

Så imorgon har jag två roliga saker att se fram emot, tvättmaskinen & mitt träningspass yeey! Självklart har jag flera roliga saker att se fram emot än bara det. Men ni fattar vad jag menar.

Idag sa Lovisa något som fick mig att fullständigt komma av mig & tappa hakan. Hon hade kissat i soffan & jag skällde på henne & då kläcker ungen helt kolugn: Mamma var inte så arg! :O. Men... va???... Halllå där!!! Vänta lite nu!
Jag bara stod där helt mållös av hennes kommentar. Hon har aldrig sagt så tidigare så jag kom av mig helt som sagt. Sen gjorde jag nått jag inte borde ha gjort just då. Nämligen skratta helt hysteriskt! Vad fick hon för budskap av det då? :rolleyes:

Nåväl jag kunde bara inte hålla mig för skratt efter en sådan kommentar från en 3 åring. Hon är rätt så klyftig mammas flicka! :love:

Men nu ska jag se klart DHW sen läsa ut boken innan jag säger god natt för i kväll!

Yeey min tvättmaskin lalalalala... fånig??? Oh ja!!! ;)

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0