Home again!

2009-04-26 @ 20:50:23
Så var man hemma igen! Jag hade inte haft något emot att stannat kvar ett par dagar till i stugan. Lovisa är solbränd & till & med lite röd fastän jag smörjt in henne ordentligt. Men, men hon klagar inte så det gör nog inte så ont då. Däremot har hon fått blåsor inne i munnen som gör grymt ont på henne. Det gör det också väldigt besvärligt att borsta hennes tänder :S. Men det går fast det blir mycket tårar på min prinsessa & ett moders hjärta som blöder.

Imorgon ska det bli strålande väder igen & då tänker jag passa på att göra i ordning på framsidan ordentligt! Om min axel tillåter det vill säga... fan va ont det gör!!! ;( I don't like!!!


Lovisa ville bada, men det ville INTE hennes mamma!
Jag provdoppade min tå & satan vad kallt det var!

Underbart, underbart & ännu mera underbart!!! Vill man verkligen åka hem ifrån detta? Icke!!!

Nu: Fixa med lite småsaker
Senare: Läsa del 2 av boken jag påbörjade i förrgår.
Mycket senare: Ehh sova kanske?

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0