Grillat är godast!

2009-04-21 @ 22:20:21
Idag har jag känt mig hängig :(. Somnade på sängen vid 11.30 tiden när jag låg & läste i min bok. Det behövdes tydligen. Jag vet inte om det kan ha att göra med besöket & behandlingen på smärtenheten igår. Men det jag undar är: ska de inte ge smärtlindring :question: Jag har skit ont idag, från nacken, via skulderbladet & ner i armen hela vägen ner till fingrarna. :S

Måste fråga om det...

Har jag fått nått läkarintyg från ortopeden idag??? :mad: Nepp!! Nada, zip, zero!!! Ringde & skällde på dem idag så nu hoppas jag att jag får det imorgon annars vet i fan vad jag ska ta mig till. This is nooooo good! :(

Nu ikväll har vi grillat hos Lovisas farbror Janne! Lovisa älskar sin farbror nått otroligt mycket. Hennes 3 första ord var mamma, pappa & Janne. :) Hela familjen Tudegård kom dit, Mia & Håkan (Lovisas faster med man) farmor & farfar, Sebban & Sabina & Nickolas (Sebban & Sabina är syskon & Lovisas 2 äldsta kusiner, Nickolas är Sabinas pojkvän från Norge). Trevligt, trevligt!!!

På fredag drar jag till stugan hela helgen!!!! Det ska bli kanon väder hela helgen & varmt som attans. Lovely I say! Inga klagomål här inte :D. Skönt att komma bort med... bort från allt elände, ladda batteriern, rensa skallen & ta en paus från allting. Åka dit där inga bekymmer, problem, elände eller måsten finns. För det är verkligen så där, det är DET som är så UNDERBART!!!

En hel helg, bortskämd till max... mm Well, well what can I say ;)?

Men nu ska jag ta min trasiga arm & krypa ner i bingen... läsa lite innan jag ska släcka lampan!

God natt & sov så sött!
Dröm om alla småkryp du mött! ;)

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: A & Lilla P

Vilken härlig helg det låter som!



Hoppas du snart slipper ha ont!



Ha en fin dag!

2009-04-22 @ 10:07:53
URL: http://lyckligfruochmamma.blogspot.com

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0