En bild säger mer än 1000 ord...

2009-04-14 @ 22:05:33

Massor med bilder :)


Doggen min.. som nu inte längre finns... ;(

Häftig utsikt över stan. I stegbrandbilen.. (heter det så?)!!

Hahaha toksöta kusin Ludvig!

Konsert med kusinerna Ludvig, Ludvigs storasyter Cornelia & lilla Lovisa. :thumbup:

Sminkdags! Liten vill bli stor ;).

Moi & min gudson Lukas! Puss på dig plutten min!

Moi again & min älskade dotter! Mamma älskar dig!!!

Ganska ego va? Hahaha... här med sötaste Katja! Nyårsafton 2008/2009.

Boxaren Lovisa! Jag älskar verkligen den här bilden. I mammas fotspår kanske?

Japp! Jag gör ju smörgåstårtor i bland :rolleyes:

Nog sagt för den här stunden...!

//L


Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

vilken liten söt pojke jag såg på en av bilderna ;)

2009-04-14 @ 23:53:56
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0