Blåsigt...

2009-04-27 @ 22:04:48
Vädret var lite lurigt idag :S. Men det var skönt ändå trots att det blåste ganska rejält. Så jag passade på att göra fint på framsidan. Bort med allt ogräs mellan plattorna, sopa, sopa, sopa. Fram med möblerna som stod på baksidan. KLART!!! Yeey! Vad fint det blev :). Nu skulle jag vilja ha: 1) En vaxduk & små "klämmor" som man kan sätta fast den med så den inte blåser iväg. 2) Dynor till stolarna. 3) Blommor & krukor.

Men allt kan man ju inte få :rolleyes: eller? Nåväl jag är nöjd med det jag har!

Sen var sötaste Katja här på besök. Hon ville smaka lite raggmunk som vi hade till middag här hemma & det är klart hon får det. Men hon är ju för söt den ungen!!! Hon ville bränna en skiva men hon är så otroligt försynt så hon sa det inte rakt ut, utan låtsades rota runt i sina fickor & vips så "hittade" hon en lite låt lista. *Skrattar* Jag frågade om det var en lista på låtar som hon ville ha på en skiva, då sken hon upp som en sol! Hon är bara sååå söt den flickan & sååå go!!!
Många pussar & kramar från mig & Lovisa till dig Katja!! Vi älskar dig!!!

Lovisa har gått in i en ny period av trots & gudarna ska veta att hon är en riktig PAIN IN THE ASS!!! Men jag älskar henne ändå :). Hela dagen har hon sagt med jämna mellanrum: förlåt mamma, inte meningen, ska inte göra så mera. Men 5 minuter senare var det samma visa igen... *suckar* Hon kan få vem som helst att slita av sig håret *skrattar*! Men trots sina hyss, trots, utbrott & gud vet vad så är hon den underbaraste ungen i hela världen! Jag skulle inte vilja leva utan henne även om jag blivit lite tunnhårig den sista veckan;).

Men nu ska jag ta & vika lite tvätt sen borsta tänderna för att sist men inte minst gå & lägga mig!

Very well cykelställ!!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0