Baby Enya!

2009-04-14 @ 09:33:27
Här kommer ett par söta bilder på prinsessan Enya!

Så sööööt :)!

Mosters söta lilltjejja.

Jag har stor lycka i mitt liv! Jag har 5 underbara syskon som jag älskar oändligt mycket. Jag har 4 syskonbarn som jag också älskar gudomligt mycket. Jag har en dotter som lyser upp min dag varje dag! Vad mer kan man begära?

Ahh det förstås, ett par miljoner skulle ju inte sitta fel samt en porschsuv! Tack så mycket! Ni kan sätta in pengarna på bankkonto XXXX & parkera min bil på XXX & lägga nycklarna i brevlådan :).
Moahahaha... nåja drömma kan man alltid göra, DET kostar inget.

Åh ja just det... jag borde äta frukost nu... & helst påklädd!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

gud så lik storebror sin hon var

2009-04-14 @ 20:30:19
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0