Åka buss!!!

2009-04-02 @ 23:02:43
Yeey! Jag har varit på KBT idag. Jag hade hoppats på både medvetet & undermedvetet att slippa det här med att åka buss. Det kändes så otroligt jobbigt, bara tanken på att åka buss med panikångest gav mig mera ågren. :( Men jag kom inte undan...:O. S hade redan förutsett att det kanske skulle bli så här så hon låg givetvis steget före. Så det blev till att åka buss i alla fall...:S

Kändes ju en aningen fånigt att åka buss mellan A & B när det inte tog mer än max 5 min. Men målet var ju att börja lite försiktigt, eftersom det var helt otänkbart innan. Men det gick över förväntan & det hela slutade med att jag ringde min skjuts hem & talade om att jag skulle ta bussen hem istället. Sagt & gjort!
Jag gjorde det!!! :thumbup:

Jag åkte hela vägen hem själv, SJÄLV!!!

Kan ju tyckas lite löjligt av mig men för mig är det ett oerhört stort steg. Jag har inte åkte buss på 2 år inte mer än på nån enstaka resa med stipendiefonden som i lördags tex. Men aldrig ensam, aldrig på egen hand.. Men nu idag gjorde jag det & jag är sååå lycklig för det!!

Det har varit ett strålande vårväder idag med & Lovisa & jag passade på att vara ute & leka. Gud vad vi lekte... i sandlådan, gungade... Sen gick vi in & klippte, klistrade, gjorde hål i pappret, nitade ihop papper. Sen lekte vi i hennes rum & spelade memory flera gånger. Det var underbart skoj att bara mysa med henne..:love:

Memoryt var roligt som satan.. jag skrattade så gott åt henne. Hon var superduktig på spelet förstod precis hur det gick till. MEN! När det var min tur så hann jag ibland bara vända på en så hade hon kommit på var den andra var & snodde dem mitt framför näsan på mig!! :D
Hon har inte förstått det där med att vinna eller förlora, vilket är ganska kul... Bara att hon vill vända & ha en massa brickor så jag inte tar alla.. Skojigt som sagt!

Imorgon ska jag baka lite semlor till S jobb på begäran, de älskar mina semlor :rolleyes:
Tror jag ska behålla en för mig själv också :rolleyes:.

Men nu måste jag knata in till bingen min för jag är lite trött efter dagens äventyr :).

Natti natti

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0