Samtal mellan mig och mamma

2010-10-15 @ 23:20:24
Lovisa: Mamma!
Mamma: Ja?
Lovisa: När jag fyller år (11/1) då får jag en sån dator som du har va?
Mamma: Huh? Va? Näää...
Lovisa: Joo, som jag kan ha på mitt rum & skriva på & dricka kaffe!!!
Mamma: Nej! Lovisa, du är för liten för att få en dator! Dom är dyra & ingen liten leksak för små barn som du.
Lovisa: Du leker ju med den...!!! Och jag är STOR!!!
Mamma: Hmmm.... Jo men...
Lovisa: Mamma..
Mamma: Ja?
Lovisa: När jag är lika stor som dig, får jag en sån dator då då???
Mamma: Haha, jaa men då får du allt köpa en själv!
Lovisa: Nä mamma! Dom är dyra, kostar pengar. DU får köpa en till mig!!!
Mamma:

Trodde hon att JAG skulle köpa en dator själv? Hallå?!! Hon sa ju att de var dyra... då får la hon köpa en åt mig! Jag ska köpa godis för mina pengar!!!


//Flisan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0