Oh happy day!!!

2010-10-15 @ 23:52:02
Idag har varit en underbara dag!!! Bästa bästa dagen! Först så var det lite morgonmys framför barnprogrammen. Mamma & pappa sov lite då. Jag höll nämligen mamma vaken i natt & pappa höll jag vaken från 03-06.. Inte vidare värst uppskattat av dem .

Så fick jag lite lördags gott & efter det så fick jag sitta vid mammas sminkbord & måla mig. Lite med mina saker & lite med mammas saker. Precis som mamma! Jag älskar det!!! Mamma är så snäll som låter mig låna av henne & hålla på.

Efter det så åkte vi till huvudbilioteket & lånade en massa böcker! Åååhh vad jag var lycklig! Lånade Pippi, Madicken, Emil, Alfons Åberg mm. Mamma läste för mig när vi åt middag.

Sen har vi bakat mamma & jag hela eftermiddagen. Bullar & kakor. Jag får alltid hjälpa till med allt & smaka på allt. Så nått lördagsgodis behövdes inte idag. Fredagar får jag chips, popcorn eller nått annat liknande för fredagsmyset. Det är inte skadligt för tänderna. Men på Lördag så får jag godis & läsk om jag vill. Men idag behövdes inte det. Jag åt bulldeg, florsocker, vaniljsocker, pärlsocker osv... Inga större mängder men tillräckligt för att vara nöjd!

Sen så tränade mamma & jag & avslutade det med ett bad tillsammans. Sen var det dags för disneydags, det tycker jag om. Med välling till & mys i soffan.

En helt underbar perfekt dag!

//Flisan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0