Mamma är pinsam

2010-10-15 @ 23:31:51
Mamma! Guuud vad hon är pinsam ibland. Som idag till exempel. Mamma skulle hämta mig som vanligt på dagis, men jag var inte där utan stod vid Samlan ( öppna förskolan) & väntade snällt med fröken A på bokbussen. Så när jag fick syn på mamma började protestera direkt liksom. INNAN hon hann att säga vare sig hej eller något annat heller för den delen.

Så snabbt som attan pep jag in i bokbussen när den kom så lägligt just då. Det gjorde mamma med! Och det var då hon blev pinsam... hon tyckte det var sååå kul för hon har minsann aldrig varit inne i nån bokbuss. Tack mamma nu vet hela världen om det! Mamma givetvis klappade förtjust i händerna & var alldeles till sig därinne. Fröken A skrattade gott åt att mamma var sååå (överdrivet) exalterad över denna bokbuss.

för all del nått bra blev det sluta av med i alla fall. För mamma skaffade sig ett lånekort & lånade en massa böcker åt mig . Så nu ska här lånas böcker framöver!!!

Mamma har läst Emil på förmiddagen... och hon ska få läsa mer ikväll...!

Nu: Bus!
Senare: Sagostund med pinsamma mamma!

//Flisan!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0