Lördag, Lördag Löööördag...

2010-10-15 @ 23:27:11
God morgon alla ni som vill ha lördags godis!!!

Klockan 6 vaknade jag & pappa fick snällt gå upp för mamma var i koma! Klockan 9 tyckte jag det var dags för lördagsgodis! Det tyckte inte mamma då, men hon är bara besvärlig när det gäller det. Lördag = lördagsgodis vem bryr sig om vad klockan är??? Hit med mitt godis & sluta tjaffsa!!

För all del jag kan väl äta frukost då innan jag får mitt lördagsgodis... men sen så...!

Igår så sminkade jag mig, gjorde mig vacker & åkte till farmor & farfar. Där var även faster Mia & farbror Håkan. Jag ringde hem till mamma & berättade att jag älskade farmor, farfar, faster Mia & farbror Håkan. Sen la jag på!

Jag bjuder på en massa blandade bilder idag..


I look good! Passar på att posa lite mellan alla klädbyten!

Så här ser det ut bland annat på landet. Här syns bara en liten del av allt!

Hahahahahaha...

Okeej det var lite bilder i alla fall...

Nu börjar jag bli trött! Det är jobbigt att gå upp så tidigt, framför allt då jag egentligen inte är särskilt morgonpigg.

//Flisan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0