Jag har tagit spruta...

2010-10-15 @ 23:49:38
I tisdags var jag & blev vaccinerad mot grissjukan, eller nää svinsjukan eller vad det heter. Mamma & pappa tappade hakan när jag gick in & satte mig på stolen helt själv. Ingen behövde sitta med mig!!! Jag är STOR nu! Jag drog upp ärmen också så att BVC M kunde ta sprutan. Jag tycker om M hon är snäll.

Så fick jag skumtomte av henne & av mamma & pappa fick jag en chokladbit för att jag varit så duktig. Trodde de annat?!! Klart jag är duktig! Jag ska bli motoped när jag blir ännu större. (Ortoped) Sen fick jag glass av farmor & farfar för dom tyckte också att jag var duktig! Vilken tur dag jag hade!

I förra veckan när mamma tokstädade hittade jag en skojig sak bland alla grejer hon hade dragit fram. Mamma sa att det hette badmintonracket. Jag tyckte det var roligt att knyta fast lite snören i handtaget men då sa mamma att man skulle spela med det! Ehhh??? Va??? Spela med det??? är hon riktigt klok?!? Trodde inte det i alla fall, men hon sa igen att man skulle spela med det så jag reste på mig & började spela PÅ det, precis som en gitarr. Gissa om mamma skrattade!!!!

Jag tyckte hon var lite knäpp när hon sa att jag skulle spela med det! Men men... mamma var glad & jag var lika glad för det. Mamma var dock inte lika glad när jag skulle använda pappas golfbollar att spela med tillsammans med badmintonracket.

Men jeeeesus bestäm dig kvinna!!! Spela, inte spela, spela, inte spela... Boll som boll tycker jag!

//Miniterrorist? Javisst!!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0