Hjälp, mamma har blivit tomtegalen

2010-10-16 @ 00:16:43
Åh herre gud säger jag bara!!! Mamma har blivit helt hysteriskt tomtegalen. När jag kom hem idag efter dagis var det tomtar överallt på golvet. Ganska roligt & mysigt men för guds skull kvinna TYGLA DIG!!! Men nee då mamma hon for omkring överallt & ingenstans med tomtarna. Gardiner kom upp trots att hon för 3:dje året i rad satte fel gardiner i kök & sovrum. Sovrummet skulle ha kökets & tvärsom.

Att hon aldrig lär sig.. samma sak varje år...

Men efter en hysteriskt tomtegalen mamma lugnat ner sig lite med pyntandet & tomtar så gjorde vi knäck hon & jag. Men det tog för lång tid & jag hade inte tålamod att vänta så länge. Sen vet i tusan vad mamma tänkte på när hon mitt i allt fick för sig att hänga tvätt. Jag ropde & sa att det börjar bli mycket nu. Men mamma reagerade inte förrän det kokade över.

Men jaha ja sa jag inte till dig kanske mamma?!! Du ska lyssna med dina öööörooooon!!!!

Men knäck blev det till att sluta av med i alla fall. Det mamma inte hade räknat med var att jag skulle komma åt dem! HAH! Hur lätt som helst var det! Mamma har stället dem lågt så jag kan ta när jag vill, hahaha. Misstänker dock starkt att mamma kommer flytta upp dem en bit. Men då tar jag bara en STOL! Moahahahahaha..

Hur dum tror hon att jag är?!?

Men hur som haver så blev det jättefint här hemma. Det är mysigt med julen tycker jag & jag har fått tomtar på mitt rum också. Nu väntar jag bara på granen..

Ett samtala mellan mamma & mig igår kväll..

M - Men guuud vad du fiser unge!!!
L - Men mamma! om prutten vill komma ut så gör den det!!! Det är inte jag som bestämmer, det är prutten som gör.

Jag trodde mamma skulle kolavippa av skratt..
Äh va fasen det var ju dagens sanning hörrö!

//Flisan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0