Foton

2010-10-15 @ 23:23:20
Mamma tog kort på mig igår när vi höll på att gå i genom en massa kläder. Jag posar riktigt bra måste jag säga. Men fotona ligger i pappas mobil just nu så de kommer upp ikväll sen.

Mamma säger att vi måste leta fram vinterkläderna & skor idag. Det ska komma snö sägs det. Jag vill ha massor med snö!!! Snön försvinner jämt för mig & jag hinner inte göra nått med den. Jag vill hinna åka pulka, göra snögubbar & snölyktor med mamma.

Kanske att mormor till & med har skridskor åt mig. Jag tror att mamma sa att hon mormor kunde ha ett par miniskridskor. Jag kanske ska bli lika duktig som moster Jenny. Moster var en konståkningsstjärna säger mamma. En jätteduktig & vacker skridsko stjärna säger mamma. Jag tror henne!

Idag fyller mormor år! Grattis älskade mormor på födelsedagen!!!
Jag har skrivit grattis till min Dr Janis också på mammas facebook. Han fyller också år idag..

Idag är det fredag & det betyder fredagsmys! Woohooooo!!! Massor med pysmys (mamma säger det heter myspys).

Nä nu måste jag leka lite!

Kram

//Flisan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0