En nystart efter en ganska långt uppehåll!

2011-03-13 @ 02:11:37
"You have not lived until you've found something worth dying for."
Det var väl evigheter sen jag bloggade. Tappade lusten & hade inte heller riktigt tid till det heller. Men nu kom lusten över mig igen ;).
Jag gjorde en ganska stor operation för snart 4 veckor sen som har gått bra, jag tror så i alla fall & hoppas på det med. Har så gott som full rörlighet igen men det har krävts många timmars träning i veckan! 5ggr/dag VARJE dag.
Lovisa fortsätter att växa & utvecklas av bara farten. Var på hennes 5 års kontroll nu i torsdags. Den sista obligatoriska innan hon börjar förskolan. Gud så vemodigt det kändes att gå dit sista gången!! :( Våran BVC sköterska har varit så otroligt underbar, jag kommer sakna henne massor. Man blir påmind också om hur STOR min flicka har hunnit bli.. För stor.. vart tar tiden vägen??? :question:
Och hon har såå bråttom att fylla både 6 år & 8 år haha. Men hon vill aldrig bli vuxen & dö. Barn & deras funderingar, kan vara lite roliga emellanåt.
Enya min systerdotter, nyss fyllda 2 år, var här ikväll. Hon lyckades få tag på ett limstift som hon målade sina läppar med & sedan kom & sa "Enya fiiin". Som vi skrattade åt det jag & syrran. När jag sedan skojade med henne & sa "natti natti" svarade hon mig kort "Natti dig!". :)
Men nu har klockan hunnit bli över 02.00 & jag måste verkligen försöka sova nu.. Lovisas kusiner skulle ha sovit över här i natt, L & C men L vaknade ganska sent & kräktes den lilla kraken så pappan deras fick komma & hämta dem istället. Han har antagligen ätit lite för mycket godis nu ikväll så han är nog frisk imorgon skulle jag tro. :)
Imorgon blir det busfabriken tillsammans med andra rabiata småbarnsföräldrar :rolleyes:.
Oh well..
//Vill sova en vecka!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0