Morsan e okeej

2010-10-16 @ 00:07:58
Japp mamma är heeelt okeej, faktiskt! Hon är bästa mamman som finns i hela världen. Idag har vi bakat banancup cakes med blå frostning & jordgubbsströssel. Jag var super duktig på att blanda alla saker som skulle blandas. Lite kom väl utanför emellanåt men det gjorde inget sa mamma.

Så fick jag låna mammas smink & så fick jag ha mitt eget. Då var lyckan total!!!

Imorgon är det fredagsmyyyys... Det innebär gottgott, mys med mamma & en massa sagor! Jag älskar när mamma läser, jag väljer bort allt mot att hon läser. men jag behöver sällan välja för mamma har alltid tid för mig. Alltid tid att leka, alltid tid att hjälpa & alltid tid att läsa!

Imorgon kanske Cornelia & Ludde ska sova här om inte deras päron får barnvakt på annat håll för mamma & pappa ska vara barnvakt på lördag till dem.

Spännande att se vad det blir imorgon..

//Flisan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0