Miniterroristen flyttar in i mammas blogg

2010-10-15 @ 23:17:21
Jag har fått en egen kategori! Mamma hon sitter & skriver ner mina dumheter säger hon. Men jag gör ju inga sånna!!! Jag bara är lite nyfiken & kanske nån gång ibland undersöker saker på lite närmare håll. Det är allt.

Som idag till exempel. Mamma suckar & morrar bara för att jag hade lagat VHSen invändigt med lite plåster. Den var ju trasig sa hon ju & dessutom hade den ont. Så vad är problemet???
Nä jag menar det! Inga problem, alla nöjda & glad! Jajamen!

Nu ska jag berätta vem jag är! Jag heter Lovisa Tudegård & är snart 4 år. (född januari 2006) Jag är väldigt söt, för det säger i alla fall mamma. Jag påhittig, älskar att sjunga, dansa & spexa. Följer lite i mammas fotspår . Att sitta & pyssla med påhittig mamma är ocskå bland det bästa jag vet. Ni vet, måla, klippa, klistra, pärla & allt vad min mamma kan komma att hitta på. Hon är lite finkelurig hon.

Jag älskar min mamma & pappa jättemycketmassor & dom älskar mig, för det vet jag.

Det får räcka för denna gången!

Kramar!

//Flisan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0