Envisa unge!

2010-10-17 @ 23:05:03
Jag begriper bara inte varför hon ska envisas med att vara vaken så länge på kvällarna för! Jag får ju ändå draaa henne ur sängen tidigt nästa morgon, denna sjukt morgontrötta unge :rolleyes:. Och fastän att hon får gå upp tidigt så somnar hon ändå inte inom rimlig tid. WHY???

Hoppas på att detta är en fas precis som alla andra 304587820 faser hon har & gått igenom hittills. Oh well..

Vi fick ett dödsbesked som chockades oss rejält. Detta dödsfall har tagit mina svärföräldrar mycket hårt & jag såg på min svärmor idag att hon inte mådde bra alls. Fy vad de led, det gjorde fruktansvärt ont i mig att se dem lida på så.. Jag avskyr verkligen när mina svärföräldrar mår så här dåligt för de är verkligen de mest underbar människor som finns. Så många gånger som de har oroat sig för mig så är det nu ombytta roller, jag oroar mig för dem haha. Det är ju inte klokt egentligen!! Men efter det här dödsbeskedet fick man sig en liten påminnelse som att ta var på tiden med dem man älskar.

Den här person som avled igår eftermiddag blev endast 48 år gammal. Kvar efter honom finns hans barn, fru, föräldrar, släkt & vänner. Tänk så snabbt allt kan förändras, så snabbt allt kan vara slut, bara så där.. Livet är bra orättvist ibland.

Imorgon är en ny vecka med ny utmaninngar & möjligeheter. Ett nytt träningspass väntar imorgon om jag inte har dött av träningsvärk från idag vill säga :rolleyes:. Det var ju ett tag sen jag tränade.. Med mitt flyt så blir jag väl lagom förkyld nu & får för femtielfte gången skjuta på det.

Imorgon ska jag ringa operationsplaneringen & se hur jag ligger till på deras lilla lista. Allt för lite vardagsspänning.. :rolleyes:

"Hon bär ett leende på sina läppar, Men i sitt hjärta bär hon sorg & smärta!"

HEPP!

//Somnat innan jag har läst första sidan.

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0