Aja baja

2010-10-16 @ 00:20:42
Jag är så lycklig förstår ni! Jag är en bortskämd vacker liten flicka *tycker själv jag är vacker!* & jag har det så bra bra. Just nu är livet verkligen på topp. Många kalas att gå på, många kompisar att leka med.. många BUS att ställa till med. Och kanske en aningen lite trots, som mamma kallar det för, så att mamma har att göra om dagarna. Lalalala...

Jag måste ju bara säga det att vilket konstigt väder vi har!!! Jag menar häromdagen regnade det ju pärlsocker.. Mamma sa att det var hagel, jag sa bestämt att det var pärlsocker som man gärna kunde äta när man ändå var ute liksom. Mamma höll inte med på någon av punkterna. Jobbig hon är!!1 *Stööön*

Det var så otäckt också i förra veckan eller när det nu var, för jag satte i halsen ordentligt. Men mamma & pappa var där & hjälpte mig! Så jag tackade dem för att det räddat mitt liv! Jag sa: Tack mamma & pappa för att ni räddade mitt liv! Det var bra det.
Mamma & pappa skrattade en hel del, vad är det att skratta åt? Fattar inte..

Imorgon ska jag åka till stora kusinen Sebastian som fyller 23 år (oj vad han är gammal, nästan som mamma & pappa..)på kalas. Jag hoppas att han har bakat mycket & något gott. Så vill jag saft eller läsk. Men inte kaffe! Te går an om jag får ha hur mycket socker jag vill. Men det får jag då inte, besvärliga päron man har!!!

Vaddå sockerhög? Jag? Nejnejnej... Mamma jag ÄR sån här JÄMT! Hur kan du möjligen ha missat det??? *Tar mig för pannan, lite drama queen också*

Jo just det, mammas kusin Peter var här en dag för en tid sen. Han hade köpte en massa knäppa leksaker till mig. De var jätteskojiga. De som lekte mest var ju givetvis mina smarta (läs knäppa) päron. Men oj var roliga de var sakerna, framför allt slimen!!! Ser ut som grönt snor... Hihihihi snor.. hihihihihi

Nepp nu måste jag sova! God natt min skatt! Ska försöka att uppdatera lite oftare..

på er!

//Lovisa

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0